O koho jde

FC Zbrojovka Brno je český fotbalový klub z moravské metropole, mistr ligy z roku 1978.

Co jsme spolu řešili

Brněnská Zbrojovka si přála přilákat fanoušky na stadion netradičním způsobem. A to jsme jí s kreativním týmem rádi splnili. Pro kampaň, která měla pasivnější diváky zvednout z gauče, jsme vytvořili interaktivní online hru „Nebuď brambor", která je doslova "dotáhla" na zápas se Slavií a zvýšila návštěvnost o 20 % oproti sezonnímu průměru.

Další spoluhráči

logo

Epicture

Branding kampaně
Logo

Více o projektu
logo

Vínovníci

Branding, Naming
Marketingová strategie
kreativa

Více o projektu
logo

Kiwi.com

Branding, Naming
Marketingová strategie
Kreativa

Více o projektu
logo

ŠKODA Auto

Kreativa
Marketingová kampaň

Více o projektu